sjuk


Fett tråkig dag, sjuk och har mest sovit. Läste ut X´s bok idag oxå :P super bra :D  lite fantasy typ.
har ätit sjukt mycket idag igen, hade tänkt att bara äta frukost men vart pomes oxå. Äckel känslan är här igen.

Fick höra att andra har börjat kommentera att jag har gått ner i vikt, istället för att "vakna" upp som dom hoppas blir jag glad, riktigt glad av att höra sånt ger mej lite mer sporre att äta mindre. Låter hemskt men så är det. Enda gången jag blir riktigt glad är när nångon säger - gud vad smal du är, eller nått liknande.
Ska på möte igen imorgon, få se hur det går, blir väl att prata om min barndom som vanligt?.. eller mitt nuvarande skick? vi får se.
ska kolla film nu pusshej och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0